Thursday, May 20, 2010

Subhanallah~~~

Ya Allah..KAU jadikanlah rasa rindu dan cintaku ini hanya untukMU...

sesungguhnya..hambaMU ini amat mendambakan cintaMU, Ya Allah....


tadi ada kawan bagitau dia nak tunaikan ibadah umrah,,,,
tibe2 aku terasa nak bagi nasihat kat dia....

'alang2 ko dh dpt i sne..jgn la lpskan pluang eh..nk dktkan dri dgn DIA...bkn sng nk dpt pluang mcm ko ni...ak ckp ni sbb ak dpt rse...mak ak ble nk kmpul duet gi haji msti ade hlgn..nk gne utk ak la..adk2 ak lg...so..ble ko dpt pluang ni..buat lah ibadah2 tu btol2...kat sne ko dh dkat nan DIA...'

lepas je aku bagtau tu sume....

tibe2...air mata ni mengalir...

aku terharu sangat2 bila dia dapat peluang tu...

bukan senan nak dapat peluang tu..

ada yang dah kumpul duet...tapi kadang2..ada je halangan mereka...

contoh paling dekat..ibu n ayah aku...

bila dh kumpul duit je...mesti ade hal yang menyebabkan ibu kena keluarkan duit tabung haji dia

Ya Allah.....ibu dan ayahku sangat menigimpikan peluang menziarahi Baitullah..

tapi hingga kini ada saja halangannya...

aku tahu,...ini ujian dariMU....

Kau mengetahui segala yang terbaik untuk hamba-hambaMU.....

Ya Allah....KAU permudahkanlah segalanya....

amiiinnn....

No comments:

Post a Comment