Saturday, June 26, 2010

barakallah.....

assalamualaikum...

tak tau pun ape kaitan tjuk tu ngan post ni..

tapi tu tajuk lagu maher zain yg saya sangat minat lately...

dah jarang update skang..
sem ni agak tough...
macam2 cabaran....
banyak yang perlu ditempuh..
Allah je yang tau...betapa sukar dan betapa manisnya kehidupan sebagai pejuang fi sabilillah...

Alhamdulillah....
sem ni agak teratur..
but still, i'm afraid of something...

MUET
MUET.........
MUET..................
MUET.....................
.

nak lupakan pun x boleh..
even busy ngan keje.....
tapi mesti akan teringat.....
bile dah teringat tu...
mulalah pk yang bukan2....
bayangkan mende2 yang menakutkan....

aku percaya pada DOA.....
DIA tahu apa yang terbaik utk ak....

tapi.......
kali ni aku mintak sangat33.....

supaya DIA izinkan aku gembirakan n bahagiakan ibu n ayah...

tolonglah ya Allah....
aku tak sanggup hadapi kegagalan....

dah hampir 19 tahun aku hidup di mukan bumi ni...
aku hanya banyak susahkan n bebankan mereka..........
bantulah hambaMU ini...
NUR SYAIRAH SAFIAH BINTI JAMALULIL
untuk mencapai cita-cita nya...

Ameenn......................

1 comment:

  1. ameen. insyaAllah boleh.
    doa itu penghubung kita dan Allah.
    uyeaah.
    dengar lagu tu.
    amboi22. senyap2 ye akak.
    doa untuk orang kawen tu.
    nnti saya bacekan untuk akak banyak2. =)

    ReplyDelete