Wednesday, September 8, 2010

a journey will begin...............

alhamdulillah dh sebulan kita puasa..insyaAllah.....

memang terasa sangat sekejap bulan ni...bulan yang penuh berkat ,rahmat dan keampunan ni memang tak terasa lamanya.....

esok syawal bakal menjelma...
kepada pembaca setia blog ni.....
*kalo ade la..heheh

taun ni........nak raya betol2..
sbb raye ke 5 dh kne rye kat KLIA..
=)

alhamdulillah............
aku akan mengorak langkah membina masa depan aku..........

akhirnya aku dah nampk ke mana masa depan ak..

UNIVERSITY YARMOUK.
SYARIAH....


dis is ur place syai....
this is the place u need to struggle...
this is the place u wanna make ur parents n family proud...
this is the place u have to pay 'them'
this is the place u need to gain as much knowledge as u can...........
this is the place for u to keep urself near to HIM...insyaAllah.......


doakan kejayaan saya di sana............

berat tenggungjawab yang saya perlu pikul di sana......

to all my fren......esp...

laili.
shu
nunu
jiha
mira
mila
member2 ex-SMAP LABU 0408
ex-SKSE..
pre-lawrian batch yg paling hotttt..............huhuuhu

love u ollsss!!!!

1 comment: